Verzend- en Retourbeleid – Groningse Honing

Laatst bijgewerkt: juli 2025

Verzending

Bij Groningse Honing zorgen we ervoor dat jouw bestelling met zorg wordt ingepakt en verzonden. We gebruiken stevige verpakkingen om breuk of lekkage te voorkomen.

  • Verzendgebied: Wij leveren uitsluitend binnen Nederland.

  • Verzendkosten: De verzendkosten worden automatisch berekend bij het afrekenen.

  • Levertijd: Wij verzenden bestellingen binnen 2 tot 5 werkdagen na ontvangst van betaling.

  • Verzender: Wij maken gebruik van PostNL, DHL of een andere betrouwbare vervoerder. Je ontvangt een track & trace-code zodra je bestelling is verzonden.

Heb je je bestelling niet ontvangen binnen 7 werkdagen? Neem dan contact met ons op via info@groningsehoning.nl.


Retourbeleid

Onze honing is een vers en ongeopend levensmiddel, en valt daarmee onder uitzonderingen van het herroepingsrecht volgens artikel 6:230p van het Burgerlijk Wetboek. Dit betekent dat je bestellingen niet kunt retourneren, tenzij er sprake is van een fout of schade bij levering.

Uitzonderingen waarbij retour mogelijk is:

  • Je hebt een verkeerd product ontvangen.

  • Het product is bij ontvangst beschadigd of defect.

  • Er is sprake van een andere aantoonbare fout aan onze kant.

In die gevallen lossen we het natuurlijk netjes op. Neem binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op via info@groningsehoning.nl met een duidelijke omschrijving van het probleem en, indien mogelijk, een foto van het product en/of verpakking.


Annuleren

Wil je je bestelling annuleren? Dat kan alleen zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail.


Contact

Heb je vragen over je bestelling, verzending of onze producten?
Mail ons gerust op info@groningsehoning.nl – we helpen je graag.